2013. szeptember 11., szerda

Karakterkép - Jillia



Mielőtt feltölteném az első fejezetet, gondoltam, hozok Nektek egy-két érdekességet a regény szereplőiről vagy épp a világról, amiben játszódik.

Elsőként egy képet szeretnék megmutatni Nektek Jilliáról. Nem saját rajz – azzal még sajnos nem készültem el, igyekszem vele –, de amikor megláttam, rögtön tudtam, hogy az én Jilliámat ábrázolja. És, bár akad rajta egy-két részlet, ami a főszereplőmre nem igaz – mondjuk nem hosszú és hegyes a füle, mint a képen szereplő elf hölgyeménynek, és jóval sötétebb vörös a haja is (egészen sötét, barnás árnyalatú vöröset képzeljetek el) –, ennek ellenére azonnal beleszerettem a képbe.



Jillia édesanyja a királynő, nővére pedig a trónörökös, így számára már kevés figyelem jut. Igazán tüzes, lobbanékony természetű, amikor csak teheti, az édesanyját és az udvartartást bosszantja. Felületes kapcsolatokat ápol, hogy senkinek se kelljen őszintén kitárulkoznia. Legbelül tele van félelmekkel, bizonytalansággal, de van benne szelídség és önfeláldozás is a gőgösség mellett.  


Amit igazán szeret:
– a frissen szüretelt eper illatát
– meleg kakaóba kalácsot mártogatni
– átölelni egy fa törzsét

Amitől fél:
– a felelősségtől
– és hogy valaki egyszer az álarca mögé lát 


Jade



A kép Sakimichan munkája és innen származik: http://sakimichan.deviantart.com/art/Silent-Glow-295205158 A szerzői jogok őt illetik!


2 megjegyzés:

  1. Engem lenyűgözött ahogy a világodról mesélsz, érezni ahogy alkottad a szereplőidet,csak miért is ily keveseket raktál fel? :))) Lassan csöpögteted nekünk az információt, mint az Ópiumot? :D

    Gratulálok az oldalért!!!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm kedves Névtelen! Bár én tudom, hogy ki vagy! ;)
    Igen, feltett szándékom, hogy mint a drogra, itt szépen lassan rám szokjatok! :D

    VálaszTörlés