2013. szeptember 8., vasárnap

Fülszöveg



Első bejegyzés - Fülszöveg 


Minden kedves idelátogatót, leendő olvasómat tiszta szívvel üdvözlök a világomban! 

 

Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy összeszedve nem kevés bátorságot, elétek tárjam a történeteimet, alkotásaimat.
Már gyerekkorom óta az egyik legnagyobb szerelmem az írás. Volt úgy, hogy az elmúlt évek alatt másféle művészetek felé is kacsingattam, ám mindig, kisebb-nagyobb kerülőkkel, de visszatértem a történetszövéshez.    
Az agyam folyton pörög, alkot, szükségem van rá, hogy lefoglaljam különböző kreatív tevékenységekkel (gyöngyékszerek, rajz számítógépen és papíron is, fotózás, ólomüvegezés), de a legnagyobb szenvedélyem mindig is az írás marad. 

Először egy fülszöveget hoztam Nektek az átírás alatt álló fantasy regényemből. Persze sok    
millió más ötlet pihen még a gépemen – azt hiszem, egy élet is kevés lenne, hogy mindet megírjam –, de ez a történet a kedvencem. A hosszú évek alatt, mióta együtt élek ezekkel a szereplőkkel és ezzel a világgal, alaposan a szívemhez nőttek. Szóval, nézzétek el nekem, ha kicsit elfogult és érzelgős vagyok velük kapcsolatban.

Fogadjátok olyan szeretettel őket, mint amilyennel én írtam! 




Jade



A regény címe: Aeterna – Sötét szív



Jillia hercegnő mindig is igazi bajkeverő volt. A királyi udvarban élők sosem kedvelték, pedig legnagyobb titkát még nem is ismerik: hosszú évezredek óta ő az első learida, aki képes ismét varázsolni. Ám felelőtlensége végül elnyeri méltó büntetését, saját épségét és létezésük titkát is veszélyeztetve messzire kerül otthonától. Segítségére nem egy daliás herceg, de még csak nem is egy közrendbeli learida siet, hanem Alfonz, egy félig ember, félig állat testű, csúnya és visszahúzódó teknősbéka.



A világ felbolydult, a Briyedát formáló, ősi erők mozgásba lendülnek, közeledik a végső harc. Testet ölt a Fény szolgája és az Árnyék kiválasztottja is, hogy megküzdjenek a hatalmat jelentő erők birtoklásáért. Jillia a biztonságot nyújtó erdőn kívül az események sodrásába kerül, és rá kell döbbennie, hogy döntéseivel, tetteivel nem csak a saját életére, hanem egész Briyeda sorsára hatással van.    

     

Hazugság, árulás, intrika, valóban ezzel a jár a hatalom? Vagy őszinte elfogadással, szeretettel meg lehet menteni egy egész világot?



Tetteink tesznek minket jókká vagy gonoszakká, nem az, hogy kinek születtünk.

 

4 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Érdeklődésfelkeltő fülszöveg! :)
    Gratulálok, várom a fejezeteket, részleteket! :)

    Üdv.:
    Benett
    ______
    www.benettvilaga.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, Z.Benett!

    Igyekszem a fejezetekkel is, és remélem, azok is elnyerik majd a tetszésedet! :)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Jade!

    Rég volt hír már felőled, gondoltam érdeklődöm, hogy írsz-e még, minden rendben van-e, jól alakulnak a dolgaid? :)

    Remélem nem veszed ezt tolakodásnak. Annó én is az olvasóid közé tartoztam, és ez nagy szó, mert kevés iromány tud lekötni igazán, de az Aeterna-val neked ez sikerült. :)

    Üdvözlet :)

    VálaszTörlés