2013. november 13., szerda

1000

Ez a poszt most nem rólam, hanem rólatok fog szólni meg némi számról. Nem lesz hosszú, bár el lehetne nyújtani.
A lényeg az, hogy a blogom megélte az első jubilálását. Nem azt ünneplem, hogy már két hónapja itt lehetek, vagy hogy megéltem a tizenötödik bejegyzésem, - bár mindkettő már magában megérne egy örömtáncot, még ha nem kerek forduló, akkor is -,  hanem hogy a látogatók száma elérte az ezret. Nem nagy dolog, számomra mégis sokat jelent. Ez az első blogom, először történik velem hasonló. És mindezt nektek, olvasóknak köszönhetem.  Hogy mit éreztem? Boldogságot, büszkeséget. Egy szakács szíve akkor örül, ha jóízűen eszik a főztjét, egy írópalántáé pedig akkor, ha örömöt, kikapcsolódást, egy kis izgalmat, jó szórakozást nyújthat művével.
Ennyi. Nem is szaporítom tovább a szót! :)
Csak még annyi, hogy nagyon-nagyon köszönöm nektek! Mindenkinek, aki eddig itt járt, és kitart mellettem, és azoknak is, akik ezután eljönnek, és segítenek a következő ezresben! :)  Hihetetlen jó érzés volt! Remélem, sokszor jubilálhatunk még így együtt ebben is és más dolgokban is!

És itt a kép. Ezt is elhoztam! :)

Köszönöm!





2 megjegyzés:

  1. Akkor én mint az 1-ik látogató a sokadikból köszönöm, hogy ilyen izgalmas fejezeteket olvashatok! Bár nem tom miért nincs Hétfő! :) Az elismerés nem minket hanem az izgalmas regényedet illati! Ha nem lenne izgalmas nem látogattunk volna meg ennyien! Egy pezsgőt nyitok meg ezért a ünneplésért!

    Grat a regényért! És sikeres további 1000-est minyimum! :)

    VálaszTörlés