2013. október 17., csütörtök

Aeterna - Sötét szív - Negyedik fejezet

Mielőtt a fejezetet közzéteszem, elnézéseteket szeretném kérni a hosszú kihagyás miatt. Sok minden olyan magánéleti zűrzavar zajlott le az elmúlt időszakban, amik távol tartottak a blogtól és az írástól. Szándékomban és egy hosszabb bejegyzést is írni erről, de még egyelőre csak érlelődik bennem a gondolat. Na, persze csak azt a részét osztanám meg veletek, ami az írást is érinti. Senkit sem fárasztanék a magánéleti nyavalygásommal.
De most itt vagyok, és hoztam a következő fejezetet is. Közben pedig készül egy-két érdekesség is, amiket hamarosan felteszek ide is.


Jó olvasást mindenkinek!

Jade



2 megjegyzés:

  1. Ez a negyedik fejezet is,nagyon érdekesre sikerült , habár a keresésről és a Jillia eltünésének okáról, szól nem különösebbről,de mégis olyan izgalmasra sikerült, hogy engem magával ragadott,mintha én is nyomoztam volna, ugy faltam a sorokat..csak..CSAK...nahát...pont a végén akarta elmesélni , az álmát és akkor van vége a fejezetnek. :))) illik ezt tenni egy kedvelt olvasóddal? Akit így felcsigáztál? :) Várom a többit...MIELŐBB! :D

    VálaszTörlés
  2. Kedves Skynet!

    Hihetetlen jól esik, hogy így kitartasz a történetem mellett! Köszönöm neked! :)
    És igenis illik ilyet tenni. Ezt hívják horognak, amit te most jól be kaptál, így biztosítom magamnak, hogy következőre is elolvass. Látod, milyen számító kis dög vagyok? :D
    Örülök, hogy itt voltál, várlak vissza legközelebb is! :)

    VálaszTörlés