2014. január 9., csütörtök

Aeterna - Sötét szív - Tizedik fejezet 2/2



Új évi fogadalmaim közt szerepelt, hogy idén próbálok sűrűbben jelentkezni a blogon friss bejegyzéssel (nem csak fejezetekkel, egyéb írásokkal, érdekességekkel a regény világáról, stb. ). Na, hát azt hiszem, már az első napokban sikerült jól megszegnem, hála a technika csodáinak. De most sikerült végre idetalálnom. Itt az új fejezet! :) És ezúton is elnézéseteket kérem a késlekedés miatt!

Alfonz és Jillia végre beértek a városba, és szállást is találtak maguknak. A csók után igencsak forrt köztük a levegő. Azt már nagyjából láttuk, mit kezdett az új helyzettel Alfonz. Most Jillia szemszögéből is megbizonyosodhatunk róla, mennyire működik kettejük közt a kémia! :) 

U.i.: Kerestem olyan képet, ami ide illene, de csak ez a kocsma belső adta vissza a hely hangulatát, ahol a fejezet játszódik. Igaz, a történetben nem ilyen üres, de majd meglátjátok, nem spoilerezek! :)
 


  

2 megjegyzés:

  1. Nahát..látom, most Szerelmi a fejezetek vannak, de ez is olyan izgalmasra sikerült mintha kalanddal lett volna teli. Ahogy leírtad a kocsma hangulatát, az iszogatást, az evést, a táncot...már én is majdnem eljártam a Hattyúk Tavát :)) Jól beleszőtted a romantikába az izgalmat. Ki ez az Ihnan? Sztem az a valaki akit megmentettek. Vagy ha a 9.-9k fejezetben ezt le is írtad, akkor most beégtem! :) Mit akar ennyire Jillia-tól? És ez a Sahna is érdekes egy szereplő! Ez a izgalmas fejezet sok kérdést tett fel nekem, amire jó lenne választ kapni egy újabb fejezet reményében amiii...amiiiii..mikor is lessz? :D Kell nekem a fejezet mint méhnek a virág! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Skynet!

    Szerelmi fejezetek? Mármint úgy gondoltad, hogy az érzelmekre került a hangsúly? Hm. Egy picit igen meg egy picit nem is. Nem lesz benne több érzelem, mint előtte. De ezt említettem is neked régebben, hogy annak ellenére, hogy kalandregényről van szó, lesz benne érzelem, szerelem bőven. :)
    Hogy ki a két új szereplő? Nem lövöm le a poént. Szóval, csak kitartás, olvasd tovább, és megtudod! :)
    Örülök, hogy megint itt voltál! Igyekszem az új fejezettel! ;)

    Jade

    VálaszTörlés